On the Edge
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Whats happen?!

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
AuteurBericht
Saira

Saira


Aantal berichten : 43

Karakter
Leeftijd: 15
Groep: Mabye..
Partner: Love is a lie

Whats happen?! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Whats happen?!   Whats happen?! - Pagina 4 Icon_minitimezo jul 24, 2011 11:19 am

Ondanks dat Sully zacht mompelde hoorde ze hem wel, ,,Ze moeten gewoon opzouten, zit hier niet bij de bloedbank." Zei ze en keek opzij. Het was waar, nooit had ze last gehad van muggen maar blijkbaar was ze nu ineens het middelpunt geworden. Ze keek naar haar arm die rood werd en iets dikker. ,,Shit.." siste ze en zette haar mond op de wond en probeerde het misschien wel gif eruit te halen. Ze spuugde het weer naast haar uit en begon weer opnieuw. Haar lichaam was erg gevoelig voor onbekende stoffen en ging daarom al gauw uitzetten. En hier het bewijs, een rode opgezwollen onderarm. Hopelijk was alles er nu uit. Want om morgen ineens dood neer te vallen.. Ze keek om zich heen, tuurlijk kon ze verkoeling zoeken maar boomsappen konden ook giftig zijn. Ze slikte kort en liet het voor wat het was. Tuurlijk kon ze hier tegen, dat is wat haar gedachte in iedergeval. Tuurlijk het zou even dik bljiven maar dat zou minstens twee dagen duren. Hoewel het bij haar bleke huid wel opviel, want de rode kleur die het aannam maakt het er niet aangenamer op. Ze zuchte weer kort en liet het rusten. Als je er nu aan ging zitten werd het alleen maar dikker en roder. Het vuur begon nu te slinken, weer iets om te doen. Ze stond op en taste de grond af om een paar droge takken en bladeren te zoeken. Algauw had ze deze bij elkaar geraapt en gooide ze een voor een in het vuur die langzaam weer groter werd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sully

Sully


Aantal berichten : 57

Karakter
Leeftijd: 16
Groep: Geen
Partner: Geen

Whats happen?! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Whats happen?!   Whats happen?! - Pagina 4 Icon_minitimezo jul 24, 2011 11:43 am

Sully

De tast van een dier op mijn hoofd schudde mij wakker uit het dromerige gestaar naar het vuur. Door het duister van de nacht was het niet zichtbaar wat me aanraakte maar ik liet het er maar bij. Pas bij de tweede aanraking werd ik het zat. "Damn" zei ik gehaast. Een snel en wendbaar gevleugeld dier had mijn hoofd nu twee keer aangeraakt. Ik hou er niet van wanneer een onbekend iets mij aanraakt, en zeker niet op mijn hoofd.
Nu zag ik het dier op mij afkomen, en was het duidelijk wat het was. Snel bukte ik voorover, wanneer het beest op mij afkwam. Het was een vleermuis, een grote een. Ik stond op, en hield het in de gaten. Zolang het dier niet aan Saira of Tarah kwam, was het goed. Aangezien hun lange haren bezaten, kon zo'n dier het haar grijpen. Wanneer dat gebeurde, lieten ze niet gauw los. "Kijk je uit voor je haren Saira? Een vleermuis op oorlogs pad, geloof ik." Ik grinnikte grappend, maar de lol was al gauw over wanneer het beest nogmaals op mij af kwam vliegen, met gewapper van mijn armen kon ik het wegjagen, maar dat hield niet veel langer weerstand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Saira

Saira


Aantal berichten : 43

Karakter
Leeftijd: 15
Groep: Mabye..
Partner: Love is a lie

Whats happen?! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Whats happen?!   Whats happen?! - Pagina 4 Icon_minitimezo jul 24, 2011 12:00 pm

Ze keek naar het vuur en zag dat Sully ineens opstond en dreigend om zich heen keek, even lachte ze kort. Gewoon omdat het er droog uitzag. Pas nu zag ze dat hij werd lastig gevallen en haar lach trok weg, een klein zwart beest vloog dreigend in de lucht. Waarschijnelijk een vogel of een vleermuis. Ze bekeek het dier vanaf de grond. Hoe zou dat smaken? Ze grijnsde even maar zag dat de vleermuis Sully niet met rust liet. Ze stond op en ging even het bos in. Na een paar secondes kwam ze terug. Nu hoorde ze de woorden en lachte kort, ,,Juist beter." Zei ze en hield de stok beet. ,,Als hij weer langs kom probeer ik heb te raken en als hij me in de haren vliegt heb je hem zo goed als gevangen. Jij kunt het ervan af halen en anders doe ik het wel." Ze keek naar het zwarte gedaante die zich niet zomaar uit het veld liet wegslaan. Weer kwam het dier op Sully af. Deze keer probeerde ze hem te raken, mis.. Damn... Nouja volgende keer beter ja toch. Ze ging er nu schuin voor staan, pijn deed haar eigelijk vrij weinig en zo'n vleermuis in je haar zou niet zo erg pijn doen. Daarbij had ze een hoge pijngrens en kon veel hebben. Ze hield de stok in aanslag en lette goed op de zwarte gedaante die rondjes vloog rondom het kampvuur en zo nu en dan dreigend naar voren schoot. Ze wist dat hij het zo weer zou proberen, dus hield ze haar stok in aanslag. Haar ogen concentreerde zich alleen op het zwarte lichaampje die nu weer hun kant op schoot. Weer sloeg ze, deze keer raakte ze het dier, maar dat deed hem geen afstand doen. Ze zuchte en schudde haar haren los. ,,Kom maar op dan.." Mompeld ze en wacht geduldig af. Als ze niet zou slaan maar haar rug naar het dier zou toe keren zou het haar beetpakken. Weer maakte het dier een schijnbeweging, en nog eens. Maar deze keer kwam het dier weer op hun af en ze draaide zich om. Hoe ze het zei, hij was haar in de haren gevlogen. Haar handen schoten direct naar het dier en pakte het bij de vleugels beet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sully

Sully


Aantal berichten : 57

Karakter
Leeftijd: 16
Groep: Geen
Partner: Geen

Whats happen?! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Whats happen?!   Whats happen?! - Pagina 4 Icon_minitimema jul 25, 2011 1:08 am

Sully

Ik zag hoe het dier schijnbewegingen maakte om de stok te ontwijken. Gespannen keek ik naar Saira, die het dier probeerde te raken, maar wat niet slaagde. Terwijl ze voor de derde keer een klap met de stok gaf, raakte ze het dier. Helaas leek het erop dat het dier geen pijn had, en ongestoord verder kon gaan met kwellen. "Damn" Zij ik vlug. Het beest gaf niet om, maar Saira vast en zeker ook niet. Zo'n vleermuis zou ongetwijfeld een lekker knabbeltje zijn voor bij het vuur. Nu zag ik Saira haar haren losschudden, en afstand doen van de stok. Saira durfde wel. Ik had zeker respect voor haar. Nu vloog het beest op haar haren af, en kwam vervolgens niet meer los. Saira greep direct naar het zwarte verschijnsel, wat vast in haar haren bleek te zitten. "Goed gedaan" zei ik opgewonden. Saira had zojuist een vleermuis gevangen, met behulp van d'r lange losse haren. Toen ze het beest bij de vleugels greep, en los trok, bekeek ik het dier van wat dichter bij. Het leek wel degelijk op een zwarte muis, maar dan met vleugels. Best grappige dieren eigenlijk, die vleermuizen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Saira

Saira


Aantal berichten : 43

Karakter
Leeftijd: 15
Groep: Mabye..
Partner: Love is a lie

Whats happen?! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Whats happen?!   Whats happen?! - Pagina 4 Icon_minitimema jul 25, 2011 1:21 am

Hoewel het dier probeerde weg te komen en aan haar haren trok.. Had het geen nut, ze had het dier beet en zou het ook niet meer los laten. Voorzichtig trok ze het dier eraf en pakte het bij het lijfje beet. Opstandig probeerde de vleermuis haar te bijten. Wat een keer lukte, maar bijtend op je tanden viel het wel mee. Even keek ze om zich heen en pakte het mesje van Tarah.. Het zou geen probleem zijn toch? Ze legde het dier op de grond en sneed zonder gemaar de keel van het beest door. Het bewoog nog maar dat moesten stuiptrekkingen zijn. Problemen had ze er niet meer, tuurlijk de eerste keer schrok ze, maar je werd er hard van. Dat was iets dat haar was verteld. En kijk eens aan, resultaat was bewezen. Ze bekeek het bloedende diertje nu en zag dat het een snuit had en een vacht.. Het was best raar want dat zou je niet denken. Een vleermuis vliegt, en de meeste vliegende dingen hebben veren. Maar dit beestje had lange vliezen tussen het begin van zijn vleugel tot het einde. Ze ging zitten en hield het dier met een hand op de grond. Haar honger vertelde haar dat ze het op moest eten. Maar ze had ook meer dan genoeg honger. Idee hoe je zo'n dier moest villen had ze niet. Maar dan zou er ook vrij weinig over van blijven. Maar hoe kon je zo'n beest spiechen? Met een stokje ging dat niet zomaar. Dat kon je ook niet bij mensen doen. Zomaar een stok door de huid heen prikken. Nou zo was het bij dieren ook. Ze hoorde het compliment van Sully en knikte, ,,Je moet toch wat doen voor eten.." Vertelde ze en ging protesterend een stok door het diertje heen proberen te duwen. Hoe dat niet lukte vond ze een andere oplossing. Ze pakte het mesje weer en maakte een gat in het beest. Nu ging het beter. De stok ging door zijn buik heen waar het meest houvast had en ze hield het boven het vuur.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tarah

Tarah


Aantal berichten : 56

Karakter
Leeftijd: 16
Groep: x
Partner: x

Whats happen?! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Whats happen?!   Whats happen?! - Pagina 4 Icon_minitimema jul 25, 2011 1:21 am

Tarah


Ondertussen toen Sully en Saira bezig waren met die verdomde vleermuis was ik weggeglipt.Met een fakkel in mijn hand dwaalde ik nu door die bossen.Een schim van iets wat ik niet goed kon zien trok mijn aandacht, zeker geen wolf zoals ik gezien had, een dier met hoeven en ongeveer 1,65 groot als ik het zo uit mijn hoofd schatte.Zo snel als ik kon rende ik het achterna,maar al snel was het tervergeefs en ik dwaalde af.Geen idee van waar ik zou moeten zijn of wat ook..

- typ wel ff verder in een ander topic, haha -
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Whats happen?! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Whats happen?!   Whats happen?! - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Whats happen?!
Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
On the Edge :: Het Oosten :: De Xyahle-
Ga naar: