On the Edge
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Whats happen?!

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Tarah

Tarah


Aantal berichten : 56

Karakter
Leeftijd: 16
Groep: x
Partner: x

Whats happen?! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Whats happen?!   Whats happen?! - Pagina 3 Icon_minitimezo jul 24, 2011 7:23 am

Tarah

"Ik weet hoeveel ik kan hebben Sully" zei ze rustig en haalde haar schouders even op."Je doet maar ik blijd wel even hier" zei ze kort en glimlachte.Ze liet zich op haar buik zakken en legde haar hoofd op haar armen.Haar ogen sloten zich even en een zucht verliet haar keel.Ze wou zo graag gewoon weer terug naar huis, terug met iedereen die haar dierbaar was en gewoon haar eigen leventje weer.Ze draaide haar hoofd weg van het water richting het bos.Nog steeds haar ogen gesloten luisterde ze naar de geluiden om haar heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sully

Sully


Aantal berichten : 57

Karakter
Leeftijd: 16
Groep: Geen
Partner: Geen

Whats happen?! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Whats happen?!   Whats happen?! - Pagina 3 Icon_minitimezo jul 24, 2011 7:33 am

Sully

Er was helaas niemand aanwezig daar op het strand, ook was er gewoonweg niks te beleven als je er alleen was. Om mijn verschrikkelijke gedachten tijdelijk uit mijn hoofd te wissen, begon ik met het kaatsen van een enkele steen, en liep ik terug naar waar ik Tarah had achter gelaten. "Ik ben alweer terug, d'r was niemand.." Mompelde ik. Ik zag Tarah liggen, die lag te staren naar het bos. Zo zag ze er nog sexier uit, dan dat ze al was. Zacht liep ik op haar af, en ging naast haar liggen. "Hoe voel je je?" Vroeg ik zacht. Voorzichtig legde ik mijn hand op haar hand, en keek ik haar glimlachend aan. Wachtend op het moment waar ik me misschien wel een beetje teveel op had verheugd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tarah

Tarah


Aantal berichten : 56

Karakter
Leeftijd: 16
Groep: x
Partner: x

Whats happen?! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Whats happen?!   Whats happen?! - Pagina 3 Icon_minitimezo jul 24, 2011 7:38 am

Tarah

"Oh okey" zei ze rustig en draaide haar hoofd weer terug naar Sully."Mijn nek voelt gewoon totaal vast,,voel anders eens.." zei ze en keek hem met een kleine glimlach aan.Haar nek stond inderdaad helemaal vast zoals ze voelde...Ze vond het misschien wel fijn dat sully haar nek masseerde ofzo..Tenminste als een leuke jonge haar nek los zou kunnen maken had ze er niet veel problemen mee, zelf niet hier nu ze gestrand was..Toen ze zijn hand op de hare voelde glimlachte ze kort en speelde er even mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tarah

Tarah


Aantal berichten : 56

Karakter
Leeftijd: 16
Groep: x
Partner: x

Whats happen?! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Whats happen?!   Whats happen?! - Pagina 3 Icon_minitimezo jul 24, 2011 7:39 am

Tarah

"Oh okey" zei ze rustig en draaide haar hoofd weer terug naar Sully."Mijn nek voelt gewoon totaal vast,,voel anders eens.." zei ze en keek hem met een kleine glimlach aan.Haar nek stond inderdaad helemaal vast zoals ze voelde...Ze vond het misschien wel fijn dat sully haar nek masseerde ofzo..Tenminste als een leuke jonge haar nek los zou kunnen maken had ze er niet veel problemen mee, zelf niet hier nu ze gestrand was..Toen ze zijn hand op de hare voelde glimlachte ze kort en speelde er even mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sully

Sully


Aantal berichten : 57

Karakter
Leeftijd: 16
Groep: Geen
Partner: Geen

Whats happen?! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Whats happen?!   Whats happen?! - Pagina 3 Icon_minitimezo jul 24, 2011 7:43 am

Sully

Voorzichtig voelde ik de nek van Tarah aan. Deze was wel degelijk hard, en kon wel een massage gebruiken, wat ik haar daarom ook aanbood. "Zal ik hem anders eens lekker los masseren?" Ik wist zeker dat Tarah dat erg lekker zou vinden. Ook ik had er geen bezwaar tegen. Om eerlijk te zijn hoopte ik vanavond op meer. Ik was misschien wel iets voor Taah gaan voelen, en zei misschien ook wel voor mij. Zo'n wederzijds gevoel zou geweldig zijn, en daar konden we alleen achter komen wanneer er iets tussen ons zou gebeuren. Dat liet ik daarom ook zeker niet achterwege. Sterker nog, ik hoopte er op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tarah

Tarah


Aantal berichten : 56

Karakter
Leeftijd: 16
Groep: x
Partner: x

Whats happen?! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Whats happen?!   Whats happen?! - Pagina 3 Icon_minitimezo jul 24, 2011 7:48 am

Tarah

"Als je wilt" zei ze met een kleine grijns en trok haar shirt even uit. Haar bauw groene bikini bikini top kwam weer te voorschijn en ze ging weer liggen."Ik zou het fijn vinden" vervolgde ze rustig en glimlachte kort. Ergens begon ze enkele gevoelens te krijgen voor Sully,moest ze wel nu wat voor iemand gaan voelen? Ze zuchtte kort en sloot even haar ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sully

Sully


Aantal berichten : 57

Karakter
Leeftijd: 16
Groep: Geen
Partner: Geen

Whats happen?! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Whats happen?!   Whats happen?! - Pagina 3 Icon_minitimezo jul 24, 2011 7:58 am

Sully

"Als je het niet erg vinden, ga ik even over je heen leunen" Zolang mensen het niet zagen, konden er ook geen foute dingen van gedacht worden. Al hoopte ik dat dat wel zo was, misschien zou het ons een beetje vooruit helpen? Ach, wat voor een gedachte had ik.. Waarschijnlijk heeft ze totaal geen gevoelens voor mij, dus ik kon het maar beter vergeten.
Voorzichtig legde ik mijn ene hand op haar linker schouder, en de rechter op haar rechter schouder. Met mijn duimen drukte ik zacht op het gedeelte van haar nek wat er als een kabel overheen lag, en draaide rondjes. "Het ziet er niet al te best uit, moet ik zeggen." Wel deed ik natuurlijk hard mijn best de pijn te verlichten, door er zacht over heen te drukken. Ik hoopte dat het goed voelde, en deed iets beter mijn best door er zacht op te gaan leunen. Na een massage van ongeveer tien minuten hoopte ik dat de pijn wel degelijk verlicht was. "Hoe voel je je nu?" Even stopte ik met masseren, en wachtte op antwoord van Tarah.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tarah

Tarah


Aantal berichten : 56

Karakter
Leeftijd: 16
Groep: x
Partner: x

Whats happen?! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Whats happen?!   Whats happen?! - Pagina 3 Icon_minitimezo jul 24, 2011 8:03 am

Tarah

Ze sloot haar ogen en genoot van de aanrakingen van Sully. Het voelde fijn,de pijn werd verlicht en voor de rest gaf het gewoon een goed gevoel.Toen hij vroeg of het weer een beetje ging kwam ze rustig omhoog, haar hoofd dicht bij de zijne keek ze hem aan."Nu veel beter" zei ze zacht.."Bedankt.,," vervolgde ze en glimlachte ze kort.Haar hoofd kwam steeds iets wat dichterbij en ze keek even onopgemerkt naar zijn lippen.. Zacht beet ze op haar onderlip en keek Sully toen weer aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sully

Sully


Aantal berichten : 57

Karakter
Leeftijd: 16
Groep: Geen
Partner: Geen

Whats happen?! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Whats happen?!   Whats happen?! - Pagina 3 Icon_minitimezo jul 24, 2011 8:16 am

Sully

Oei, dit voelde wel heel erg goed, nu haar lippen zo'n twee centimeter van de mijne verwijdert waren. Zou ik het laatste zetje geven? Of wachten tot Tarah het initiatief zou nemen? Ik wist het niet, maar wat ik wel wist is dat dit een geweldig gevoel was. Ik zag haar op haar lippen bijten, en keek vervolgens in haar mooie donkere ogen. Misschien kon ik beter het initiatief nemen, en dat deed ik. Voorzichtig drukte ik mijn lippen op het hare. Blijkbaar was het goede gevoel van een klein beetje liefde wederzijds. Nu moesten we het alleen nog aan elkaar vertellen, en dat ging het beste op deze uitbeeldende manier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tarah

Tarah


Aantal berichten : 56

Karakter
Leeftijd: 16
Groep: x
Partner: x

Whats happen?! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Whats happen?!   Whats happen?! - Pagina 3 Icon_minitimezo jul 24, 2011 8:20 am

Tarah

toen eindelijk zijn lippen de hare raakte gleed een hand zijn nek in.Damn, dit voelde eigenlijk gewoon heel erg fijn.Ergens wist ze dat ze nu fout was om in te gaan op zijn zoen maar het voelde verschrikkelijk lekker.Ze vond hem leuk en dat was nu ook erg te merken.. Alleen was ze nu fout bezig, ze moest overleven en niet hier een potje gaan zitten zoenen..Achja wat maakte het uit.. Ze opende haar mond licht en wachtte een reactie van zijn kant.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sully

Sully


Aantal berichten : 57

Karakter
Leeftijd: 16
Groep: Geen
Partner: Geen

Whats happen?! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Whats happen?!   Whats happen?! - Pagina 3 Icon_minitimezo jul 24, 2011 8:27 am

Sully
Het werkte. Tarah deed mee gelukkig, en dat voelde verdomd goed. Toen ik voelde dat ze haar mond een klein stukje opende, reageerde ik erop door mijn tong er gedeeltelijk doorheen te zetten. Hiermee wachtte ik op een weder reactie van Tarah. Het was fijn dat ze naar mijn wensen reageerde. Bovendien was ze een prachtig mooie meid, en kuste ze ook nog fijn.
Nu hopen dat het door mag gaan, en dat we door niks of niemand worden afgeleid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tarah

Tarah


Aantal berichten : 56

Karakter
Leeftijd: 16
Groep: x
Partner: x

Whats happen?! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Whats happen?!   Whats happen?! - Pagina 3 Icon_minitimezo jul 24, 2011 8:32 am

Tarah

Ze liet haar ene hand met de zijne spelen terwijl een andere over zijn nek gleed..Dit voelde fijn,beter dan anders... Ze trok langzaam terug en keek hem even aan.Ze wist nu niks uit te brengen, sully moest gauw wat zeggen anders... ze glimlachte kort en liet haar ene hand uit zijn nek naar zijn andere hand glijden waar ze even wat mee speelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sully

Sully


Aantal berichten : 57

Karakter
Leeftijd: 16
Groep: Geen
Partner: Geen

Whats happen?! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Whats happen?!   Whats happen?! - Pagina 3 Icon_minitimezo jul 24, 2011 8:41 am

Sully

"N-niet, stoppen.." Zei ik zacht. Ik hoopte dat het vanzelf weer zou aansterken, maar dat leek er niet op. Daarom probeerde ik er meer actie in te krijgen door een beetje naar voren te leunen, maar daar was geen haast bij. De avond van sowieso al geslaagd. Ik voelde haar handen op de mijne. Ze speelde er mee. Ik greep haar handen vast, en gaf er kusjes op. Ze waren zacht en glad. Er bestond niets beters dan dit, op het eiland. Dit mocht van mij de hele nacht doorgaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Saira

Saira


Aantal berichten : 43

Karakter
Leeftijd: 15
Groep: Mabye..
Partner: Love is a lie

Whats happen?! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Whats happen?!   Whats happen?! - Pagina 3 Icon_minitimezo jul 24, 2011 8:47 am

Ze keek naar haar handen, ze zaten onder het bloed. Bloed, ze was er niet bang voor. Ze had het meerdere malen gezien, was het niet bij haarzelf was het wel met andere. Want voor bloed was ze niet bang. Ze hield de dode fret in haar handen en veegde met een hand langs haar gezicht om de haren te verwijderen. ,,Tering dingen.." Mompeld ze en keek naar het bos. Ze kon nu afwijken van de rivier, zou ook niet zo erg zijn. En altijd kon ze het nog terug vinden want zo erg was het niet. Haar voeten namen haar mee het bos in, hier en daar kraakte een tak maar ze keek er niet van op. Als ze nu werd afgemaakt zou het haar toch niet veel schelen. En alsnog zou ze zeker wel terug vechten. Zo'n laffe hond was ze dan niet, spieren moest je hebben en gebruiken. Haar ogen waren allang aan het donker gewend en ze baande zich een weg door de bomen heen. Ergens in de verte zag ze een licht branden... "Hm.." Dacht ze bij zichzelf en deed extra stil. Niet dat iemand haar geruisloze stappen kon horen maar alsnog was het wel leuk om andere mensen te zien schrikken.. Haar stappen namen haar dichterbij het vuur. Ze zag dat het gedempt was, dus door mensen gemaakt. Licht voetig ging ze over de takken heen en keek naar twee schaduwen die bij het vuur zaten. Die zaten wel erg dichtbij elkaar... Haar mondhoeken krulde en ze liep dichterbij. Wat zouden de mensen denken? Staat er ineens een bebloed meisje met een dooie fret in haar hand. De geruisloose stappen gingen verder en ze zag nog steeds twee schaduwen geen duidelijke gezichts uitdrukkingen. Haar ogen gingen naar voren en ze kwam steeds dichterbij. Ze kwam al uit de bomen en zag dat ze deze twee mensen toch kende. Saira trok een walgend gezicht, ,,Zoek een grot.." Mompelde ze en zakte bij het vuur neer. Hun reactie boeide haar nieteens meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tarah

Tarah


Aantal berichten : 56

Karakter
Leeftijd: 16
Groep: x
Partner: x

Whats happen?! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Whats happen?!   Whats happen?! - Pagina 3 Icon_minitimezo jul 24, 2011 8:52 am

Tarah

Ze glimlachte kort en haalde een hand door haar haren heen."Ik moet wel.." zei ze zacht en drukte nog een laatste lange kus op zijn lippen.Twrwijl haar lippen niet erg ver van hem verwijdert waren en haar ogen nog gesloten waren bracht ze haar reden uit."Ik moet wel, anders wil ik meer en ga ik te ver...." zei ze zacht en trok zich weer terug..Ze wou nog niet te ver gaan en daar was nu ook een rede voor.Ze moesten eerst meer eens overleven,haar gevoelens kwamen dan maar op de tweede plek.. Ze keek Sully aan met een kleine glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sully

Sully


Aantal berichten : 57

Karakter
Leeftijd: 16
Groep: Geen
Partner: Geen

Whats happen?! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Whats happen?!   Whats happen?! - Pagina 3 Icon_minitimezo jul 24, 2011 9:00 am

Sully

Door de concentratie hoorde ik niks meer om mij heen, toen plots een stem ons bezigheid verstoorde. "Damn, laat ons niet zo schrikken." Een lachje verliet mijn mond, maar ondertussen vond ik het erg jammer dat we niet door konden gaan. Ik zag dat Saira ons plekje kwam vergezellen, en daar had ik verder geen problemen mee, al wist ik niet wat Tarah er van vond. "Je hebt een fret gevonden, zie ik." Ik zag het bloederige lichaam van Saira, en mijn ogen gleden langzaam naar beneden, in de richting van de dode fret. Ik was zelf redelijk vol van het konijn wat Tarah en ik pas hebben gehad, dus had ik er geen problemen mee dat Saira het dier zelf zou opeten. Dat sowieso niet, want ook zei had het dier zelf gevangen, en dus verdiende ze het volkomen het dier ook zelf op te eten. Net als Tarah en ik deden met het konijn. Ik gaf Tarah nog een laatste kus op haar wang, en ging dichter bij het vuur zitten om op te warmen. Het begon namelijk redelijk fris te worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tarah

Tarah


Aantal berichten : 56

Karakter
Leeftijd: 16
Groep: x
Partner: x

Whats happen?! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Whats happen?!   Whats happen?! - Pagina 3 Icon_minitimezo jul 24, 2011 9:06 am

Tarah

Ze keek omhoog toen ze Saira zag.. "een fret?" zei ze met een kleine glimlach en knikte kort.. Toen ze het over een grot had trok ze een wenkbrauw op.Kon ze eigenlijk zelf ook wel heen gaan, of tenminste het bloed van haar afwassen.."Mooie vangst" bracht ze rustig uit en knikte kort. "Iemand zin om morgen tenminste wat van het eiland de gaan bekijken?" vervolgde ze haar zin en bekeek de twee mensen even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sully

Sully


Aantal berichten : 57

Karakter
Leeftijd: 16
Groep: Geen
Partner: Geen

Whats happen?! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Whats happen?!   Whats happen?! - Pagina 3 Icon_minitimezo jul 24, 2011 9:14 am

Sully

"Ik ga zeker mee, lijkt me verstandig." Ik schraapte mijn keel, en stond op. In de verte zag ik een groene dikke bamboe stok staan. "Zeg Tarah, waar is het zakmes?" Het leek me een goed idee om van bamboe wat hulpmiddelen te maken, zoals een drinkbeker, zodat we water konden koken om er zeker van te zijn dat het water niet besmet was. Levend Bamboe brandde niet, dus dat kon prima functioneren als een kookpan. Het was muisstil. Slechts het geknapper en geknisper van brandend hout, en kleine gedeeltes wegwaaiend as was zichtbaar en hoorbaar. Verder was het muisstil en donker om ons heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Saira

Saira


Aantal berichten : 43

Karakter
Leeftijd: 15
Groep: Mabye..
Partner: Love is a lie

Whats happen?! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Whats happen?!   Whats happen?! - Pagina 3 Icon_minitimezo jul 24, 2011 9:15 am

Ze keek de twee aan en keek niet heel vrolijk, ,,Joehoe.." Zei ze totaal niet enthousiast en liet de fret naast haar vallen. ,,Hmm.. Ik heb geen honger." Zei ze en keek opzij. In werkelijkheid verging ze van de honger maar iets hield haar tegen. Nu ze dichterbij het vuur zat en dit een klein stukje van de omgeving oplichte zag ze dat haar handen roder waren dan dat ze gedacht had. Ze dacht aan de eerste woorden van Sully. Ze grijnsde, ach dat deed ze wel vaker.. Maar ze had niet voor niets in een inrichting gezeten. Haar gezicht betrok weer en ze keek naar het knetterende vuur, ,,Dus.. jullie kunnen het goed vinden he?" Vroeg ze deze keer wat vrolijker. Was wel leuk allemaal verliefd zijn, maar bij haar hoefte het niet meer. Het was verschrikkelijk en een grote leugen. Niets kon er van waar zijn, dat had ze tot twee keer toe ondekt. Haar ogen gingen naar het velletje van het konijn. Het zag er pluizig uit, ,,Nieuwe muts." Zei ze grijnzend en prikte met een stok tegen het bondje van het konijntje aan. Ze hoefde niet zo nors te doen. Maar heel dat gedoe met die Black-Outs zat haar niet lekker. Ook het kleine bruine dier dat haar had laten schrikken.. Nee het deed haar niet goed. Maar zelf wist ze dat ze er weer boven op zou komen. Want dat had ze al eerder gedaan. Ze legt haar handen achter zich en kijkt naar boven. De sterrenhemel was prachtig. Zacht zuchte ze en ze keek opzij. Ergens in de bosjes hoorde ze gekraak. Vast een dier die het van dichterbij wou bekijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tarah

Tarah


Aantal berichten : 56

Karakter
Leeftijd: 16
Groep: x
Partner: x

Whats happen?! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Whats happen?!   Whats happen?! - Pagina 3 Icon_minitimezo jul 24, 2011 9:22 am

Tarah

"Ergens bij mijn tas" zei ze rustig en knikte kort."Saira, misschien moet je rusten, het zal je goed doen.." bracht ze kort uit en keek Sully even aan."Ik denk dat ik tenminste nu wel ga slapen als ik morgen vroeg op wil..." vervolgde ze en liet de twee met rust.. Ze sleepte haar bananen bladeren naar de zijkant en ging er op liggen terwijl haar blik de sterrenhemel afgleed.Nog steeds even prachtig als de eerste keer dat ze het zag..
Terug naar boven Ga naar beneden
Sully

Sully


Aantal berichten : 57

Karakter
Leeftijd: 16
Groep: Geen
Partner: Geen

Whats happen?! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Whats happen?!   Whats happen?! - Pagina 3 Icon_minitimezo jul 24, 2011 9:54 am

Sully

Als ik nou een gitaar bij de hand had, kon ik leuke kamp liedjes spelen. Helaas was mijn gitaar, even als mijn andere spul ergens op de zee bodem geïndigd, en zal nu wel in staat van vergaan zijn. "Gaan jullie maar lekker slapen, zodat jullie morgen vit zijn. Ik knutsel nog wat met die bamboe stok." Ondertussen stond ik op, greep de zakmes uit de tas van Tarah, en kapte de bamboe stok af. Deze sneepte ik meet naar de zit plaats, en glimlachte naar de beide dames.
Terug naar boven Ga naar beneden
Saira

Saira


Aantal berichten : 43

Karakter
Leeftijd: 15
Groep: Mabye..
Partner: Love is a lie

Whats happen?! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Whats happen?!   Whats happen?! - Pagina 3 Icon_minitimezo jul 24, 2011 10:09 am

Ze hoorde Tarah en schudde haar hoofd. ,,Slapen in de nacht is geen goed idee, iemand moet zorgen dat het vuur aanblijft." Grijnsd ze en keek naar het vuur dat heerlijk warm voelde. De woorden van Sully deden haar niet opkijken. ,,Nee." Zei ze misschien iets wat koppig en pakte een droog takje en legde deze in het vuur. Ze was niet vanplan te gaan slapen.. Nu nog niet in iedergeval. Ze zou sowieso nog 2 uren opblijven, of teminste wakker blijven. Gewoon omdat ze hier niks vertrouwde. Op deze twee mensen na dan. Sully begon iets met een bamboe stok te doen maar ook daar keek ze niet van af, haar gedachte waren verder weg. Het meeste ging over haar zusje, pas nu keek ze op. ,,Hey,," Zei ze zacht en keek naar Tarah en Sully. ,,Ik voel gewoon dat mijn zusje nu nog leeft. Is het niet erg als we morgen ook naar haar gaan zoeken?" Vroeg ze en speelde met een takje in de harde zandgrond. ,,Ik ben wel close met Soraya en voel gewoon waarneer ze zich klote voeld.." Zei ze en liet haar groene ogen naar voren gaan. Het was waar, ze had een hechte band met haar. En als ze weg was, echt weg, had ze het gevoeld. Het gekraak in de bosjes was opgehouden en dat gaf haar al wat meer rust. Ze had haar ogen naar beneden laten vallen om haar ongeziende tekening te bekijken. Ze zucht even en streek haar haren naar achteren waarbij ze voeld dat het plakerige bloed langs haar gezicht gaat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sully

Sully


Aantal berichten : 57

Karakter
Leeftijd: 16
Groep: Geen
Partner: Geen

Whats happen?! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Whats happen?!   Whats happen?! - Pagina 3 Icon_minitimezo jul 24, 2011 10:27 am

Sully

"Tuurlijk is dat goed. Daar kijken we zeker voor uit." reageerde ik. Ondertussen was ik de lange dikke bamboe stok aan het bewerken, en zorgde er voor dat de stok niet verspild werd. Van een zo'n stok konden we zeker diverse bruikbare dingen maken. Ik zag het bloed aan Saira's gezicht en vroeg me af waarom ze haar gezicht niet even schoon maakte. Beren kwamen immers op vers bloed af. Dat konden ze al vanaf een kilometer afstand ruiken. Ik nam aan dat Saira wist wat ze deed, dus bemoeide ik me daar verder ook niet mee. Inmiddels had ik éen schotel van bamboe gemaakt. Hiermee konden we in iedergeval voor gezond water zorgen. Ik stond op en haalde de schotel door het water. Vervolgens liep ik terug, en rustte de schotel aan de kant van het vuur. Van vocht konden we nooit voldoende hebben, dus zorgde ik er maar voor dat we genoeg water binnenkregen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Saira

Saira


Aantal berichten : 43

Karakter
Leeftijd: 15
Groep: Mabye..
Partner: Love is a lie

Whats happen?! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Whats happen?!   Whats happen?! - Pagina 3 Icon_minitimezo jul 24, 2011 10:47 am

Ze knikte en zag hem wel vreemd naar haar kijken maar daar reageerde ze niet eens op. Het was bloed, het lokte roofdieren. Maar ze wist hoe ze ze weg moest jagen. En zeker niet dat ze alleen door het bos heen ging. In de meerderheid stond je sterker. Hoe sterk en dapper je ook was. Ze keek naar beneden en voelde het bloed trekken, wat moest ze er van denken? Dit moment dacht ze aan niets, ze keek gewoon naar beneden. Hoe dat zo ineens kon veranderen.. Van diepe gedachtes naar een grote leegte. Ze likte haar lippen af en bleef in een strakke lijn naar beneden kijken. Heel even sloot ze haar ogen, maar algauw waren deze open gesprongen. Ze mocht niet in slaap vallen. In de inrichting had ze het dagen volgehouden. Eigelijk tot ze haar zin kreeg.. Ze ging op haar knieën staan en pakte haar mobiel uit haar zak en ging weer zitten. Haar oude toestel stond nog steeds op zwart en ze zuchte. Haar hand draaide het toestel om en ze haalde de baterijen eruit en de rest. Haar sim het extra geheugen kaartje. Deze legde ze zorgvuldig op de grond en begon nu heel haar mobiel uit elkaar te halen. Het zwarte hoesje eraf, het scherm eruit, de kap van de knopjes. De knopjes zelf. Haar mobiel moest eraan geloven, en alleen zo kon het een beetje droog worden. Haar mobiel lag in stukjes op ze grond en ze keek ernaar. Nu wist ze hoe hij in elkaar zat en zou dat ook niet snel vergeten. Haar groene ogen gingen langs alle delen en ze nam het in zich op. Vervolgens stond ze op en keek om zich heen. Het was zo stil, ze had geen idee waar Sully mee bezig was, nog steeds met die bamboestok waarschijnelijk. Ze liep naar een boom en ging op haar tenen staan om bij de tak te kunnen. Algauw had ze zich in de boom geworpen en bekeek de vruchten die eraan hingen. Ze kon beter een voorraad voor morgen maken. Ze plukte de vruchten en gooide ze een voor een op de grond. Haar ogen gingen terug naar de stam. Nu moest ze weer naar beneden. Dat ging redelijk makkelijk want binnen no time stond ze weer met beide benen op de grond. Gauw pakte ze de spullen op en legde het neer bij de zitplek. Haar ogen gingen weer naar het vuur. Het knetterde en leek zelfs iets groter te zijn geworden. Beter, dan bleef het langer aan. Ze ging weer op haar zitplek zitten en keek naar voren. Hier en daar fluitte een nachtvogel, het gezang klonk soms afgrijzelijk maar zo nu en dan zaten er een paar mooie noten in. Even sloot ze haar ogen weer en genoot van de warmte van het vuur. Daar zat je dan, handen en gezicht onder het bloed, een dode fret naast je, een verliefd koppel en een vuurtje op een onbewoond eiland.. Ze zuchte zacht en voelde een stekende prik in haar arm, ,,Verdomme" Siste ze door haar tanden en plette de mug met een snelle reflex op haar arm. Snel veegde ze het dier eraf en wreef over de plek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sully

Sully


Aantal berichten : 57

Karakter
Leeftijd: 16
Groep: Geen
Partner: Geen

Whats happen?! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Whats happen?!   Whats happen?! - Pagina 3 Icon_minitimezo jul 24, 2011 11:05 am

Sully

Ik keek op toen ik de woorden van Saira hoorde. het verbaasde me niet, en vlot gleden mijn ogen weer in de richting van het vuur. "Domme muggen.." Mompelde ik zacht. Die vlammen maakte mij rustig van binnen, en het gaf een gezellig gevoel, zo met z'n drieën. Ik zag dat Tarah al in een diepe slaap was gezonken, en er was geen reden om haar wakker te maken. Heet volgende voorwerp van bamboe was ook af. Een pot, voor het meenemen van water. Nu had ik enkel nog een liaan nodig, om de pot draagbaar te maken. Dat zocht ik morgen wel uit. Lianen zouden we ongetwijfeld veel tegen komen morgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Whats happen?! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Whats happen?!   Whats happen?! - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Whats happen?!
Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
On the Edge :: Het Oosten :: De Xyahle-
Ga naar: