On the Edge
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 [DISC] Geesten, bestaan of niet?

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Saira

Saira


Aantal berichten : 43

Karakter
Leeftijd: 15
Groep: Mabye..
Partner: Love is a lie

[DISC] Geesten, bestaan of niet? Empty
BerichtOnderwerp: [DISC] Geesten, bestaan of niet?   [DISC] Geesten, bestaan of niet? Icon_minitimeza jul 23, 2011 2:36 am

Geesten

Zit je in het donker naar de tv te kijken, het geluid is al wat zachter om dat het gezin slaapt. Dan opeens hoor je wat getik.. Je heb geen flauw benul wat het is en zet de tv een stukje harder. Dan ineens zie je wat voorbij rennen. Je schrikt op en duikt naar het licht knopje. Je ziet dat het je kat is en gaat opgelucht verder kijken.

Wat iedereen zich vast wel een keer afvraagt... Bestaan er geesten? Er zijn vele progamma's over waarin het word "Bewezen," Sommige verhalen vind ik bull shit maar sommige.. Daar begin je toch bij te denken.

Zelf geloof ik wel in geesten, niet dat ik er ooit een gezien heb. Maar wat verklaard dan de waargebeurde verhalen? Zijn het mensen of dieren die vast blijven zitten tussen leven en dood?
Ik heb geen flauw idee, zelf geloof ik zeker wel in dat je word gereïncarneerd. Maar als ik die twee samen vergelijk.. Nee dan zie ik geen vergelijking.

Hoe dan ook ik geloof wel in geesten, hoe creepy ik het soms vind, heb je zelf vage momenten mee gemaakt? Of ooit een geest gezien? Of juist het tegen overgestelde? Vind jij het bull shit en denk je dat het maar praat is.

Hier de discussie over geesten..
Terug naar boven Ga naar beneden
Sheelah

Sheelah


Aantal berichten : 21

Karakter
Leeftijd: 16
Groep: I'm on my own
Partner: It's crazy to love someon that doesn't love you

[DISC] Geesten, bestaan of niet? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [DISC] Geesten, bestaan of niet?   [DISC] Geesten, bestaan of niet? Icon_minitimezo jul 24, 2011 8:39 pm

Ik geloof in geesten, maar niet in de filmjes waar ze zogezegd geesten tonen of zien. Laatst zag ik zogezegd een geest die over straat rolde op tv waarvan het overduidelijk was dat het een plastic zakje was :}
Ik vind geesten een erg interessant onderwerp maar ik heb het nog maar een keer aangedurft er eentje op te roepen, maar ik heb die sessie beïndigd omdat 'we' (een vriendin en ik) gillend zijn weggerend :} Ze had me misschien eerder kunnen zeggen dat het om Bloody Mary ging xD
Ik heb nog nooit erg vage momenten meegemaakt alleen, bij mijn vader thuis is het boven een houten vloer en vroeger hoorde ik hem altijd kraken als iedereen sliep en er niemand hoorde rond te lopen :}
Brrr... Eng...

Verder woon ik naast een kerkhof, nooit iets abnormaal gezien :}
Terug naar boven Ga naar beneden
Soraya
Admin
Soraya


Aantal berichten : 81

Karakter
Leeftijd: 13
Groep: Only the best will live. - The Black Angels
Partner: Tryna handle this.

[DISC] Geesten, bestaan of niet? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [DISC] Geesten, bestaan of niet?   [DISC] Geesten, bestaan of niet? Icon_minitimezo jul 24, 2011 9:02 pm

Ik geloof zeker in geesten, mede omdat ik er zelf ooit één gezien heb, Angelique weet wat ik bedoel.
Ik snap dat mensen hun bestaan in twijfel trekken, maar sommige dingen kun je niet verklaren, en sommige progamma's gaan ook écht naar plaatsen waar geesten leven, en meten hun aanwezigheid of horen zelf dingen.

Ik ben niet bang voor geesten eigenlijk, totaal niet. Ik geloof niet dat ze je écht kwaad kunnen doen zoals doodsteken of wurgen in je slaap ofzo, over die krachten en wil beheersen ze niet.
Geesten zijn gewoon de zielen van mensen die nog vastgeklemd zitten aan de aarde, en hun aanwezigheid gewoon duidelijk willen maken.

Dat is wat ik denk :$
Terug naar boven Ga naar beneden
https://ontheedge.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





[DISC] Geesten, bestaan of niet? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [DISC] Geesten, bestaan of niet?   [DISC] Geesten, bestaan of niet? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[DISC] Geesten, bestaan of niet?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
On the Edge :: Algemeen :: Non-RPG :: Discussies-
Ga naar: