On the Edge
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Toevoeging

Ga naar beneden 
3 plaatsers

Toevoegen van de zogenaamde 'Dieren karakters'?
Ja
Toevoeging I_vote_lcap20%Toevoeging I_vote_rcap
 20% [ 1 ]
Neutraal
Toevoeging I_vote_lcap40%Toevoeging I_vote_rcap
 40% [ 2 ]
Nee
Toevoeging I_vote_lcap40%Toevoeging I_vote_rcap
 40% [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 5
 

AuteurBericht
Sully

Sully


Aantal berichten : 57

Karakter
Leeftijd: 16
Groep: Geen
Partner: Geen

Toevoeging Empty
BerichtOnderwerp: Toevoeging   Toevoeging Icon_minitimevr jul 29, 2011 7:20 am

Hallo,

Dit idee had ik ook al bij Saira/Dawn voorgesteld, maar die kon mij hier geen zekerheid voor geven. Wel vertelde ze mij dat het een mogelijkheid was, het idee voor te stellen in een topic. Dus dat is bij deze,...

Mijn idee
Mijn idee is als volgt:
Het toevoegen van 'Dieren karakters'. Ik neem aan dat jullie wel weten wat ik hiermee bedoel, maar toch leg ik het geheel even uit.

Mij lijkt het erg leuk om i.p.v. mensen karakters, óok dieren karakters te laten toestaan. Een dieren karakter kan, zoals een mens dienen als gespreks partner. Natuurlijk kan een dier niet domweg gaan terug praten, maar een dier kan weliswaar denken. In moeilijke tijden kunnen de menselijke karakters hun vriend belasten met hun grote verhaal, terwijl het dier luisterd, begrijpt en altijd zal zwijgen. Geen verklappingen dus. Een dier dient dus o.a ook als een vertrouwens persoon.

Het leek mij leuk om een hond te laten aanspoelen, deze vervolgens bij de mens te laten voegen, en te kunnen bespelen.

Let op!
Natuurlijk is het niet de bedoeling om het eiland vol te laten stromen met katten, honden, et cetera. Ik laat dus aan een moderator over hoe en wat er zal gaan gebeuren, en eventueel aangepast zou kunnen worden.

Een hond in het spel is geen slecht idee, toch? Laat jullie meningen horen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Soraya
Admin
Soraya


Aantal berichten : 81

Karakter
Leeftijd: 13
Groep: Only the best will live. - The Black Angels
Partner: Tryna handle this.

Toevoeging Empty
BerichtOnderwerp: Re: Toevoeging   Toevoeging Icon_minitimevr jul 29, 2011 9:06 am

Tegen.

Ik ben het eens dat je best een dier mag hebben, maar om ze nou een RPG onderwerp te maken vind ik niet echt een goed idee omdat de hoofdzaak hier mensen zijn.

Je kunt dus bijvoorbeeld wel een hond hebben, maar als je dan RPG't gaat het bijvoorbeeld zo :

De grote bruine hond liep achter Soraya aan en kwispelde af en toe als het meisje omkeek.

Nogmaals, dieren zijn niet de hoofdzaak in deze RPG en je mag alleen een mens spelen, dus ik ben tegen

xox

king
Terug naar boven Ga naar beneden
https://ontheedge.actieforum.com
Jaybee

Jaybee


Aantal berichten : 54

Karakter
Leeftijd: 16
Groep:
Partner: Nope

Toevoeging Empty
BerichtOnderwerp: Re: Toevoeging   Toevoeging Icon_minitimedi aug 23, 2011 11:45 pm

Ook tegen.

Als dier kan je als je er zo over na denkt vrij weinig. Wat echter mensen aan lopen en luisteren, maar meer eigenlijk niet.

Dat wordt al snel saai en zoals al is gezegt het gaat hier om de mensen die gestrand zijn. Dieren vinden meestal hun weg naar buiten en verwilderen of ze sterven... Einde verhaal.

xjes
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Toevoeging Empty
BerichtOnderwerp: Re: Toevoeging   Toevoeging Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Toevoeging
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
On the Edge :: Algemeen :: Discussies en Ideeën-
Ga naar: