On the Edge
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Spetterende waterstralen.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Tarah

Tarah


Aantal berichten : 56

Karakter
Leeftijd: 16
Groep: x
Partner: x

Spetterende waterstralen. Empty
BerichtOnderwerp: Spetterende waterstralen.   Spetterende waterstralen. Icon_minitimema jul 25, 2011 3:53 am

Tarah

Toen ik me verder liet leiden en ik de mooie zwarte hengst weer tegenkwam en hem besloot te volgen kwam ik uit bij enkele watervallen.Door de bosjes kon ik de prachtige hengst weer zien verschijnen bij zijn kudde merries.Het zag er geweldig mooi uit.Het was een kudde van minstens 12 merries en de hengst.Een grijns kwam op mijn gezicht.Ik was er van verzekerd het vertrouwen van hengst te winnen.Rustig sloop ik achteruit en hield de kudde in het oog.Ik hield me verscholen bij de bomen terwijl ik nog steeds achteruit liep en naar de bovenkant van de watervallen en de rotsen wou klimmen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Sully

Sully


Aantal berichten : 57

Karakter
Leeftijd: 16
Groep: Geen
Partner: Geen

Spetterende waterstralen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spetterende waterstralen.   Spetterende waterstralen. Icon_minitimema jul 25, 2011 4:03 am

Sully

Aan de zijkant van de Savanne liep een riviertje. Deze revier besloot ik te volgen. Misschien kwam ik wel wéer een nieuw gebied tegen. Met een rustig tempo liep ik de rivier langs, en keek naar enkele Forellen en Zalmen, die in het ondiepe water kronkelden. Aangezien de Zalmen altijd tegen de richting in zwommen, konden ze gemakkelijk gevangen worden. Ik ging op mijn knieën bij het water zitten, en bukte voorzichtig voorover. Nadat ik een grote Zalm in mijn vizier had gekregen, richtte ik mijn handen op de rug van het beest, en wachtte op het juiste moment. Een wild gespetter volgde nadat ik het dier op de bodem drukte. Toen ik hem goed vast dacht te hebben, tilde ik het dier op, en gooide ik het naast mij neer. Met een dichtbij liggende steen, sloeg ik op de nek van het dier, zodat deze zou breken, en het dier direct zou sterven. Met een tak stak ik door de kieuwen van het dier, zodat ik het zo mee kon nemen.
Nu vervolgde ik mijn reis. Ik hoorde een waterval, bij elke stap kwam het geklots van neervallend water dichterbij. "Tarah?" Tarah stond achter een boom. Wat zei deed? Ik had geen flauw idee, maar daar zou ik spoedig achter komen zodra ik bij haar was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tarah

Tarah


Aantal berichten : 56

Karakter
Leeftijd: 16
Groep: x
Partner: x

Spetterende waterstralen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spetterende waterstralen.   Spetterende waterstralen. Icon_minitimema jul 25, 2011 4:07 am

Tarah

Toen ze geluid achter zich hoorde en achterom keek grijnsde ze kort.. "Ssst" bracht ze uit en keek Sully even aan."Kom eens.." zei ze zacht en hield de zwarte hengst in het vizier.Deze zou zeker van haar worden..Ze had er d'r zinnen op gezet dus dat zou ook zo worden.. Ze beet even op haar onderlip om niet al teveel geluid te maken en keek toen weer naar Sully.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sully

Sully


Aantal berichten : 57

Karakter
Leeftijd: 16
Groep: Geen
Partner: Geen

Spetterende waterstralen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spetterende waterstralen.   Spetterende waterstralen. Icon_minitimema jul 25, 2011 4:11 am

Sully

ik luisterde naar de woorden van Tarah, en deed wat me opgedragen werd. Zacht sluipte ik naar Tarah aan, en toen ik eenmaal bij haar stond, geloofde ik mijn ogen niet. "What the.." Ik herinnerde me dat ik zacht moest zijn, wou ik de dieren niet wegjagen. Ik dempte mijn stem, en fluisterde. "Hoe ben je hier zo achter gekomen dan?" Met verassende ogen keek ik naar de prachtige paarden die in een kring bij het water stonden te drinken. Een mooie voskleurige merrie viel mij op het oog. Het dier droeg een grote brede bles, en twee sokjes, voor. Als vervoersmiddel was een paard zeker erg handig. Als Tarah en ik het zover kregen, twee van deze dieren te kunnen vangen, dan zou ik de prachtige lichte vos nemen. "Welke vind jij het mooist?" Vroeg ik nieuwschierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tarah

Tarah


Aantal berichten : 56

Karakter
Leeftijd: 16
Groep: x
Partner: x

Spetterende waterstralen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spetterende waterstralen.   Spetterende waterstralen. Icon_minitimema jul 25, 2011 4:15 am

Tarah

"Voor mij is het die zwarte hengst,, hij leidde me erheen denk ik..." zei ze zacht en keek Sully aan.Haar gezicht was weer wat dichter bij hem en ze keek hem met een kleine glimlach aan."Dit word nog een hele klus" zei ze zacht en grinnikte zacht.Een hand gleed door haar haren heen en een kleine zucht verliet haar keel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sully

Sully


Aantal berichten : 57

Karakter
Leeftijd: 16
Groep: Geen
Partner: Geen

Spetterende waterstralen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spetterende waterstralen.   Spetterende waterstralen. Icon_minitimema jul 25, 2011 4:19 am

Sully

"Hm hm" knikte ik. Een hele klus om een paard te vangen. Het was het in iedergeval wél waard. "Van lianen kunnen we een lasso en een halster maken..." Zei ik zacht. Ondertussen bleef ik de dieren aankijken. Ik moest toegeven dat de zwarte hengst zeker óok prachtig was, maar mijn mooie lichte merrie vos, was ook erg speciaal. Ik vond haar prachtig. Ik legde de vis achter de boom, en ging op mijn hurken zitten. Ik hoopte dat we snel een plan zouden bedenken om het vertrouwen van deze prachtige dieren te winnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tarah

Tarah


Aantal berichten : 56

Karakter
Leeftijd: 16
Groep: x
Partner: x

Spetterende waterstralen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spetterende waterstralen.   Spetterende waterstralen. Icon_minitimema jul 25, 2011 4:22 am

Tarah

"Laten we eerst maar eens verder kijken ofzo,, en hen mer rust laten zodat ze weten dat we niks doen.." zei ze zacht en zorgde ervoor dat hij weer ging staan."Kom.." vervolgde ze en leidde hem weer verder het bos in.."Hier kunnen we tenminste weer normaal praten" zei ze met een grijns en liet zich op een steen vallen.Even gingen haar gedachten terug aan die zoen van gisteren.Eigenlijk vond ze het wel erg fijn.. Een zucht verliet haar keel en ze keer Sully aan met een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sully

Sully


Aantal berichten : 57

Karakter
Leeftijd: 16
Groep: Geen
Partner: Geen

Spetterende waterstralen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spetterende waterstralen.   Spetterende waterstralen. Icon_minitimema jul 25, 2011 4:32 am

Sully

Het was een prachtig gezicht om te zien hoe die kudde paarden zo mooi stonden te drinken. "Nee, je hebt gelijk." We liepen verder het bos om de waterval heen en gingen op een grote kei zitten. Tarah was een lieve knappe meid, en ik was nog elke dag blij dat ik haar had ontmoet. Misschien hadden we binnenkort wel een vervoersmiddel over dit gigantische eiland. Hoe luxe kon het zijn!
Terug naar boven Ga naar beneden
Tarah

Tarah


Aantal berichten : 56

Karakter
Leeftijd: 16
Groep: x
Partner: x

Spetterende waterstralen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spetterende waterstralen.   Spetterende waterstralen. Icon_minitimema jul 25, 2011 4:36 am

Tarah

Een zucht verliet haar keel en ze haalde een hand door haar haren heen."Kom ik wil weg,'t is hier nou niet echt heel erg warm nu,," zei ze rustig en knikte kort.Het was waar, erg warm was het nu niet hier..Ze liet haar blik door het bos glijden en stond op.Ze verveelde zich eigenlijk een beetje.Hoe het kwam wist ze niet.. Ze leunde tegen de boom en keek Sully even aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sully

Sully


Aantal berichten : 57

Karakter
Leeftijd: 16
Groep: Geen
Partner: Geen

Spetterende waterstralen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spetterende waterstralen.   Spetterende waterstralen. Icon_minitimema jul 25, 2011 8:04 am

Sully

"Ja, is prima.." antwoorde ik. Diep in mijn gedachten had ik hier, dicht bij de kudde paarden wel willen overnachten. Dan kregen de paarden de tijd om aan ons te wennen, en zouden we misschien wel geaccepteerd worden in hun leven. Bovendien houd ik er van om bij dieren in de buurt te zijn, zolang deze geen kwade bedoelingen hebben. "Wacht eens" riep ik na, Tarah was zo'n tien meter van mij verwijdert. Ik twijfelde of ik het wel zou doen, maar het leek mij een juist plan. "Ik zat zo eens te bedenken.." mompelde ik. Ik keek nog eens achterom naar de kudde paarden, die inmiddels aan het grazen waren. De zwarte hengst die Tarah bedoelde, keek naar ons, en veroerde niet. Ik besloot wat stiller te zijn, voor het geval ik ze weg zou jagen. "We kunnen ook híer slapen in plaats van ons standaard plek." zei ik vastbesloten. Wachtend op een reactie van Tarah.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tarah

Tarah


Aantal berichten : 56

Karakter
Leeftijd: 16
Groep: x
Partner: x

Spetterende waterstralen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spetterende waterstralen.   Spetterende waterstralen. Icon_minitimema jul 25, 2011 8:07 am

Tarah


"Goed idee.." zei ze rustig en knikte kort. "Maar ik heb nu niet echt veel zin om onze spullen op te halen.." vervolgde ze rustig en zuchtte even.Nu ging het pas tot haar doordringen dat ze eigenlijk gewoon alle dingen om haar heen haar oude omgeven in 1 klap kwijtgeraakt was...Ze haalde een hand door haar haren heen en haalde haar schouders op.'ALs je wilt kan je jou spullen ophalen, maar ik blijf nog even,mijn hoofd doet nog steeds pijn als ik me te druk maak.." vervolgde ze en slikte even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sully

Sully


Aantal berichten : 57

Karakter
Leeftijd: 16
Groep: Geen
Partner: Geen

Spetterende waterstralen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spetterende waterstralen.   Spetterende waterstralen. Icon_minitimema jul 25, 2011 8:48 am

Sully

"Dat is prima, hou je maar even rustig" antwoordde ik. Voor Tarah zou het wel goed zijn om even rustig aan te doen. Wie weet was er wat aan de hand met haar hoofd, na die klap. Daar hoopte ik niet op, want ik begon veel voor Tarah te voelen. Ik besloot maar vast onze spullen te halen, dan kon Tarah nog even rusten en genieten van de paarden voor haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tarah

Tarah


Aantal berichten : 56

Karakter
Leeftijd: 16
Groep: x
Partner: x

Spetterende waterstralen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spetterende waterstralen.   Spetterende waterstralen. Icon_minitimema jul 25, 2011 10:59 am

Tarah

Ze hoopte dat hij snel terug kwam, ze wou hier eigenlijk niet alleen zijn. Ookal voelde ze zich veel veiliger nu er paarden waren.. een zucht verliet haar keel en ze haalde een hand door haar haren heen.Even staarde e voor zih uit. alles schoot haar voorbij wat er gebeurd was.. Ze beet zacht op haar onderlip en voor ze het wist waren haar ogen gesloten en lag ze tegen een boom aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sully

Sully


Aantal berichten : 57

Karakter
Leeftijd: 16
Groep: Geen
Partner: Geen

Spetterende waterstralen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spetterende waterstralen.   Spetterende waterstralen. Icon_minitimedi aug 02, 2011 1:15 am

Sully

Al spoedig was ik terug gekeerd, en zag ik in de verte Tarah al zitten. Ze zat op de grond, en leunde tegen een dikke boom. Dat zag er best wel lief uit, en aangezien ze op het moment veel rust kon gebruiken, zag ik de noodzaak niet om haar wakker te maken. Met een stapel bananenbladeren en een grote zak van Tarah kwam ik al in de buurt van een mooi egaal plekje waar we ons kamp konden opzetten. Niet te dicht, en niet te ver van de paarden af. Precies goed, want zo konden de paarden ons goed bewonderen, en hadden ze geen echte reden om er van door te gaan. Wij vormden op deze manier geen bedreiging voor ze, maar ze konden wel aan ons wennen. Voorzichtig lag ik de bananen bladeren op hun plek, en zette ik de tas van Tarah naast het 'bananen bed' die ik voor haar klaar gemaakt had. Ik zag dat er in de verte een prachtig stuk grond met hoge bamboe stokken stond. "Geweldig" fluisterde ik. Op mijn voorzichtig liep ik op de stokken af. Aangezien de stokken in de richting van de paarden stonden, moest ik wel zacht doen en stil zijn, anders kon er wel een vlucht manoeuvre van pas komen bij de paarden. Met het zakmesje van Tarah kon ik gemakkelijk een paar bamboe stokken omhakken. Dit moest ook erg voorzichtig gedaan worden, want ik wist niet hoever de paarden de geluiden van krakende bomen of bladeren gewend waren. Ik nam er maar gelijk twee stokken van, zodat ik niet langer dichtbij de paarden hoefde te staan. Ik tilde de stokken op, zodat ze niet over de grond hoefden gesleept te worden. Eenmaal terug bij ons opgeslagen kamp, zag ik Tarah nog steeds slapen. Ik grinnikte zacht en legde de bamboe stokken voorzichtig op de grond. Ik begon met het maken van een tipi, een ontwerp van de indianen. het moest een tent voorstellen, en het functioneerde goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tarah

Tarah


Aantal berichten : 56

Karakter
Leeftijd: 16
Groep: x
Partner: x

Spetterende waterstralen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spetterende waterstralen.   Spetterende waterstralen. Icon_minitimedi aug 02, 2011 9:24 am

Tarah

Toen ze eenmaal haar ogen geopend had keek ze rond en zag sully nergens meer.. Natuurlijk lichte paniek... Ze keek om zich heen en zag sully eindelijk zitten.. Ze stond op en liep naar hem toe.." Ik schrok even..." zei ze en lachte kort.Een hand gleed door zijn haren heen en een kleine glinstering was in haar ogen te bekennen.Ze liet zic hnaast hem neer vallen en liet haar hoofd even op zijn schouder rustten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sully

Sully


Aantal berichten : 57

Karakter
Leeftijd: 16
Groep: Geen
Partner: Geen

Spetterende waterstralen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spetterende waterstralen.   Spetterende waterstralen. Icon_minitimedi aug 02, 2011 9:31 am

Sully

Ik keek op toen ik de stem van Tarah hoorde. Ze was blijkbaar geschrokken, omdat ze mij niet in een oog opslag kon zien. Ik grinnikte en antwoordde. "Ik verlaat je niet, nooit niet." Dat was het enige antwoord wat ik op het moment kon uitbrengen. Toen ik het hoofd van Tarah op mijn schouder voelde, sloeg ik mijn arm om haar heen, en gaf ik haar een kus op haar voorhoofd. "Ik hou van je" zei ik zacht. Even genoot ik van de stilde en de rust om ons heen. Hier zo samen, met zijn tweeën.. Dat was het ultieme moment. Dat moment moest er vaker zijn. Ik verlangde naar het moment waarop wij het voor elkaar kregen, de gekozen paarden te vangen, en te temmen. Een paard zou een prima gezelschaps dier zijn, en ideaal zijn voor vervoer. Ik herhaalde de woorden nog eens, en sloot mijn ogen. "Ik hou echt van je"
Terug naar boven Ga naar beneden
Tarah

Tarah


Aantal berichten : 56

Karakter
Leeftijd: 16
Groep: x
Partner: x

Spetterende waterstralen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spetterende waterstralen.   Spetterende waterstralen. Icon_minitimedi aug 02, 2011 10:09 am

Tarah

Ze grinnikte kort en sloot haar ogen even." Ik,, van jou,,," bracht ze rustig uit en glimlachte kort.. " Ik denk ook maar dat ik even ga slapen.." vervolgde ze en opende haar ogen weer.Ze drukte een kus in zijn nek en ging normaal plat liggen... Haar blik gleed even door de omgeving en ze keek sully weer aan."Blijf alsjeblieft nu hier.." zei ze zacht terwijl haar hand wat met de zijne speelde en ze haar ogen sloot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sully

Sully


Aantal berichten : 57

Karakter
Leeftijd: 16
Groep: Geen
Partner: Geen

Spetterende waterstralen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spetterende waterstralen.   Spetterende waterstralen. Icon_minitimeza aug 06, 2011 7:22 am

Sully

"Sleep well, honey" bracht ik uit. Ik staarde over het landschap, tussen de hoge bomen en de grote scherpe rotsen door. Het was werkelijk prachtig hier, maar ondertussen gemeen gevaarlijk als je niet weet waar je loopt, of hoe je hier moet overleven. Even keek ik om, en keek strak in de richting van Tarah. In dit gebied hoorde het te wemelen van slangen en spinnen, dus bleef ik maar wakker om te waken over Tarah. Ik wou nimmer niet dat zei gewond raakte. Ik zou er voor haar zijn voor hoeverre ik er voor haar kón zijn. Ik hield gewoon teveel van d'r.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tarah

Tarah


Aantal berichten : 56

Karakter
Leeftijd: 16
Groep: x
Partner: x

Spetterende waterstralen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spetterende waterstralen.   Spetterende waterstralen. Icon_minitimeza aug 06, 2011 9:18 am

Tarah

Ze sliep niet echt maar haar ogen waren gewoon gesloten.. Een zucht verliet haar keel en ze opende haar ogen weer.Slapen kon ze gewoon niet, haar hele lichaam deed gewoon pijn,vooral haar nek, en dat was ook wel af te lezen aan haar gezicht.. ´blijf toch nog maar even wakker¨ zei ze rustig en ging weer rechtzitten terwijl ze haar blik verder liet glijden over sully.Ze gleed even met een hand door zijn haren heen en glimlachte kort.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sully

Sully


Aantal berichten : 57

Karakter
Leeftijd: 16
Groep: Geen
Partner: Geen

Spetterende waterstralen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spetterende waterstralen.   Spetterende waterstralen. Icon_minitimeza aug 06, 2011 9:46 am

Sully

Ik vond het prima wat Tarah deed, zolang het maar het beste voor haar was. Ik voelde een hand door mijn haren strijken, en glimlachte. De andere mensen begrepen gewoon niet, hoe Tarah en ik, verlangden naar elk ogenblik. Ik kon ook niet vaak genoeg zeggen dat ik van haar hield. Ze wist het, en dat was voldoende voor haar. Het maakte mij gewoon gelukkig om het te zeggen. Ik plukte een grote zwarte braam in de struik die achter ons rustte, en blies het vuil er af. Daarna keek ik in de ogen van Tarah, en grinnikte. "Zin in een braam?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Tarah

Tarah


Aantal berichten : 56

Karakter
Leeftijd: 16
Groep: x
Partner: x

Spetterende waterstralen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spetterende waterstralen.   Spetterende waterstralen. Icon_minitimeza aug 06, 2011 9:55 am

Tarah

¨Nee niet zo veel zin in.¨ bracht ze rustig uit en ging staan.¨ Wel zin om jou te zoenen maar als er stukjes braam tussen je tanden en alles zit ook niet meer¨ zei ze plagerig en haalde even een hand door haar haren heen.Ze gaapte kort en leunde tegen een boom aan die redelijk veilig en schoon leek.Ze grijnsde kort zijn kant op en tuitte kort haar lippen naar hem toe en rolde toen kort met haar ogen en keek toen weer de andere kant op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sully

Sully


Aantal berichten : 57

Karakter
Leeftijd: 16
Groep: Geen
Partner: Geen

Spetterende waterstralen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spetterende waterstralen.   Spetterende waterstralen. Icon_minitimedi aug 16, 2011 6:16 am

Sully

"Hmm" Vlug gooide ik de grote zwarte braam in de richting van wat bosjes, en kroop naar Tarah toe, die inmiddels tegen een grote dikke boom leunde. Ik zag dat Tarah haar mond naar mij bewoog, en haar lippen tuitte. Plagerig drukte ik mijn wijsvinger zacht tegen haar mond, en gaf ik een kusje op haar voorhoofd. Vervolgens gleed mijn mond met kusjes voorzichtig naar beneden, over haar neus naar haar mond. Een langere zon volgde, maar dit was voor mij niet voldoende. Opnieuw gleed ik met mijn mond naar beneden, en gaf nu kusjes op haar beide wangen, kin, nek, en verder. Ik hoopte dat Tarah mee zou doen, want zei daagde mij uiteindelijk uit.


Ik ben even met de hond uit
Terug naar boven Ga naar beneden
Tarah

Tarah


Aantal berichten : 56

Karakter
Leeftijd: 16
Groep: x
Partner: x

Spetterende waterstralen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spetterende waterstralen.   Spetterende waterstralen. Icon_minitimedi aug 16, 2011 6:32 am

Tarah


Ze grijnsde licht toen hij zijn braam weggooide en naar haar toe kwam.Toen ze enkele kusjes voelde gevolgd door een lange zoen grinnikte ze in zichzelf..Toen hij bij haar hals was haalde ze hem rustig weer omhoog met haar vinger en drukte een laatste kus op zijn neus.Toch zou hij meer moeite moeten doen om haar verder te krijgen en bij haar verder mogen te gaan.Ze stapte rustig maar plagerig bij hem vandaan en haalde kort een hand door haar haren terwijl ze haar rug naar hem toe draaide en naar de paarden keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sully

Sully


Aantal berichten : 57

Karakter
Leeftijd: 16
Groep: Geen
Partner: Geen

Spetterende waterstralen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spetterende waterstralen.   Spetterende waterstralen. Icon_minitimewo aug 17, 2011 1:17 am

Sully

Ik grinnikte om de reactie van Tarah, en zag dat ze plagerig van mij af liep. Ik moest waarschijnlijk íets meer mijn best doen? Of een heel stuk beter mijn best doen? Ik wou natuurlijk niet overhaastig overkomen, dus ik deed gewoon rustig aan. "Ben ik niet goed genoeg?" Reageerde ik flauwtjes. Ik grinnikte weer, en duwde mij vanaf de grond weer omhoog. Ik zag dat Tarah geïnteresseerd naar de kuddedieren keek, die nog steeds rustig en op hun gemak aan het grazen en drinken waren bij de waterval. De paarden waren al gauw ook bij mij in gedachten verzonken. Ik hoopte dat wij gauw met de dieren konden werken, want het kon zo zijn dat ze er weer vandoor gingen. Opzoek naar een andere rustplaats, zonder aanwezigheid van mensen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Spetterende waterstralen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spetterende waterstralen.   Spetterende waterstralen. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Spetterende waterstralen.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
On the Edge :: Het Westen :: Watervallen-
Ga naar: