On the Edge
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Een kleurrijke ontmoeting

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Sully

Sully


Aantal berichten : 57

Karakter
Leeftijd: 16
Groep: Geen
Partner: Geen

Een kleurrijke ontmoeting Empty
BerichtOnderwerp: Een kleurrijke ontmoeting   Een kleurrijke ontmoeting Icon_minitimema jul 25, 2011 3:41 am

Sully

"Jezus" mompelde ik diep in gedachten. Mijn ogen stonden wijd open wanneer ik het prachtige gebied 'de Savanne' binnenkwam. Jezus was het enige woord wat ik uit kon brengen, na het zien van dit mooie gouden grasland. In de verte was er een kudde Zebra's zichtbaar. De mooie wit/zwarte strepen golfden over elkaar heen, en de zon bracht hier ook nog een prachtige wit gouden gloed bij aan.
Als ik het niet met mijn eigen ogen had gezien, kon ik het nauwelijks geloven. Een lichte wind gaf de bomen een stootje, waardoor geruis van bladeren te horen was. Al gauw kwamen er twee grote giraffes op een boom in de verte aflopen. Toen die er eenmaal stonden greep de éne giraf een tak vol bladeren, en greep de andere een aantal bladeren. Dit wisselde zich na een tijd automatisch om. Het was een erg mooi gezicht om te zien hoe de kudde dieren zich voort leefden, en samen werkten.

Ik liep door de savanne, en kwam uit bij een oversteek plaats. In de verte waren er zebra's en giraffen te zien. Ze dronken van het water, maar een enkele bedreiging hielden ze goed in de gaten. Het was fijn om te zien dat er zoveel leven was hier op dit eiland, maar toch hoopte ik dat ik het gezelschap van een leeuwen familie mocht overslaan. Het verwonderde mij ook altijd weer, wanneer er een nieuw gebied tevoorschijn kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Een kleurrijke ontmoeting
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
On the Edge :: Het Noorden :: Savanne-
Ga naar: