On the Edge
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 It's a nice place.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Tarah

Tarah


Aantal berichten : 56

Karakter
Leeftijd: 16
Groep: x
Partner: x

It's a nice place. Empty
BerichtOnderwerp: It's a nice place.   It's a nice place. Icon_minitimema jul 25, 2011 1:35 am

Tarah


Ohnee waar was ik gebleven,de schim die mijn aandacht had getrokken was al snel verdwenen en ik dwaalde af, geen idee hoe ik terug moest of wat ook.Waarom was ik nou ook zo stom geweest en weggelopen.Achja, ze zullen het vast wel een keer merken, en zo niet,,? ik overleef alleen ook wel..gelukkig had ik het mes meegenomen en had ik wat bescherming.Uiteindelijk uit de bossen gekomen zag ik water voor me,ik moest gauw wat takken vinden voor mijn vlam uit zou gaan.Zodra ik enkele dode takken had bouwde ik het vuur langzaam op."Gelukt!" bracht ik uit en eindelijk werd een deel van waar ik nu was eindelijk zichtbaar.Het was een groot meer,de schim het was een paard daar was ik nu zeker van... Mijn nieuwschierigheid had me hier laten komen, een betere plek dan waar sully en saira nu zaten,alelen welke gevaren waren er hier? Als ik vuur zou hebben zou me niks overkomen..
Terug naar boven Ga naar beneden
 
It's a nice place.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
On the Edge :: Het Westen :: Het Kialy Meer-
Ga naar: