On the Edge
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Wat heb jij gedroomd vanacht?#1

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Saira

Saira


Aantal berichten : 43

Karakter
Leeftijd: 15
Groep: Mabye..
Partner: Love is a lie

Wat heb jij gedroomd vanacht?#1 Empty
BerichtOnderwerp: Wat heb jij gedroomd vanacht?#1   Wat heb jij gedroomd vanacht?#1 Icon_minitimezo jul 24, 2011 8:58 am

Nou de titel zegt het al, wat heb jij gedroomd vanacht?
Iets grappigs, eng of juist heel leuk?
Hier kun je het kwijt.



--------------------------------

Nu mijn droom >:3

Ik vond het zelf best grappig. Het deel dat ik me nog kan herrineren, ik deed dus mee aan een soort van sport waarbij je schijnvecht met een zwaard en zo'n wit pakkie aan met een bijenhouders hoedje op. Nou dat dus. Ik vond het wel grappig. Ik had op youtube opgezocht hoe het moest en had me aangemeld voor die sport. Algoed, ik me dus aanmelden en ik mocht mee doen. Niemand wist dat ik een meisje was maar wel dat ik nieuw was. Ineens had ik het heel goed onder de knie en had de eerste al verslagen. Die eerst zij: ,,Zolang je maar niet vecht als een meisje." Ik lachen toen het schijn-gevecht af was en doe mijn hoedje af. Iedereen zit zo te kijken van Wtf.. Ik vond het zo grappig. Dus de rest leek allemaal jongens te zijn. + Nog een meisje. Dus ik had het al goed gedaan.. Er kwam nog iets achter maar dat weet ik niet meer :}
Terug naar boven Ga naar beneden
Sheelah

Sheelah


Aantal berichten : 21

Karakter
Leeftijd: 16
Groep: I'm on my own
Partner: It's crazy to love someon that doesn't love you

Wat heb jij gedroomd vanacht?#1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat heb jij gedroomd vanacht?#1   Wat heb jij gedroomd vanacht?#1 Icon_minitimema jul 25, 2011 9:00 pm

Ik had een enge droom. :}
IK zat op de trein en er kwam een marginale familie van 6 naast ons zitten. Dat kleinste kind besprong me zowat en dus had ik een hekje van kratten gebouwd om me te beschermen. Toen stopte de trein en toen liepen we langs een superchique hotel en opeens kwamen mijn vader, halfzussen en grootouders daar buiten gewandeld met een halfzus van mij die ik niet kende, dus ik beschouwde dat als hoogverraad :}
Toen kwam ik een meisje tegen dat ik kende vanuit het zesde en die was veranderd in zo'n superscary blauw monster. Toen bleek het dat die blauwe monsters een leger maakten en iedereen verminkten om een blauw monster te worden :} Toen namen ze me gevangen en werd ik ook een blauw monster en dan moest je daar staan tussen die miljoenen anderen in zo'n schildpadformatie like bij de Romeinen. En ik maar janken :} Ik weet niet waarom, oftewel omdat ik een lelijk monster was oftewel omdat ze dat masker in je gezicht kerfden en dat pijn deed xD
Dus goed, dan stond iedereen dan in een rij en begonnen ze allemaal met zo'n strijdkreet xD Dus ik maar meedoen, en toen moesten we in een ruimteschip en dan zei een van die monsters tegen mij dat ik het niet in mijn hoofd moest halen te ontsnappen. Dus ik wil door een ruit kruipen krijg ik een schok van een barrière :} (het word steeds weirder >.<) Dus ik gillen en zij mij uitlachen :} En toen kwam die marginale familie van in het begin en die hyperactieve kleine begon te meppen tegen die barriére en die viel uit dus ik spring door die ruit en een van die beesten trekt mij terug, dan spring ik nog eens en dan zegt ie dat ik dood ga als ik uit het schip zou vallen. Dus ik like: "Oke dan..."

Weeeeiiiirrde droom D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaybee

Jaybee


Aantal berichten : 54

Karakter
Leeftijd: 16
Groep:
Partner: Nope

Wat heb jij gedroomd vanacht?#1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat heb jij gedroomd vanacht?#1   Wat heb jij gedroomd vanacht?#1 Icon_minitimema aug 15, 2011 6:25 am

Ik had een leuke maar freaky droom.
Ik was zoals wel vaker een van de crewleden van OSL. Ik ging mee in de toch echt veel te krappe bus. Het was heel gezellig. Eenmaal op het festival terrein was er ook een klein ginger jochie op wie ik moest passen. Alles draaide door en de jongens was ik de hele tijd kwijt en dat jochie haalde alles door de war met de knoppen. Gelukkig had ik ze allemaal optijd bij het podium en ik hielp Yves met monitoren. Na de show moest ik ze weer bij elkaar zien te houden. Inclusief dat vreemde jochie wat al maanden opduikt in mijn dromen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Wat heb jij gedroomd vanacht?#1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat heb jij gedroomd vanacht?#1   Wat heb jij gedroomd vanacht?#1 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wat heb jij gedroomd vanacht?#1
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
On the Edge :: Algemeen :: Non-RPG :: Kippenhok-
Ga naar: