On the Edge
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Mijn karakter: Sully

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Sully

Sully


Aantal berichten : 57

Karakter
Leeftijd: 16
Groep: Geen
Partner: Geen

Mijn karakter: Sully Empty
BerichtOnderwerp: Mijn karakter: Sully   Mijn karakter: Sully Icon_minitimevr jul 22, 2011 6:06 am

Naam NPC: Sully
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: 16 jaar
Karakter:
Sully heeft een zeer vriendelijk karakter. Hij is erg trouw aan zijn vrienden, en zal daarom ook zelden een leugen voor ze hebben. Sully is niet gauw jaloers, en helemaal niet gauw bang. Wel heeft Sully een geheime angst. Hij is namelijk ontzettend bang voor vuur. Dit komt omdat zijn zusje vroeger verbrand is in het huis van zijn ouders huis. Sully en zijn ouders hebben de vuurzee overleeft, maar hebben verschrikkelijke herinneringen aan het verlies van hun dochter en zijn zusje overgehouden. Hij houd er daarom ook niet van om vragen over zijn verleden te beantwoorden. Sully is een goede leerder, en zal daarom ook gemakkelijker kunnen omgaan met het overlevings feit dan anderen.

Speciaal:
Sully is wantrouwend, bang voor vuur, en was de enige overlevende van zijn schipbreuk. Zijn ouders, een goede vriend, en zijn vriendin hebben de schipbreuk niet overleeft.


Uiterlijk:
Sully heeft licht groene ogen, en licht bruin tot grijzig haar. Sully is slank gebouwd, maar heeft goed getrainde spieren. Ook is Sully een blanke jongen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mijn karakter: Sully
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
On the Edge :: Algemeen :: Karakters-
Ga naar: